23 iul. 2012

Paianjen cu cinci picioruse







 Dupa ce am facut primele patru picioruse dupa explicatiile de la bareta in forma de X fixam firul in capatul celui de-al cincilea picorus,dupa cum arata desenul, si urzim o bareta pana in mijloc, unde se intretaie celelalte barete.




Aceasta bareta v-a fi urzita cu trei fire pentru a putea  incepe tesutul  in mijlocul paianjenului ,ducand firul odata pe deasupra si odata pe dedesuptul baretelor pana obtinem marimea dorita,dar terminam indreptul baretei neterminate pe care o finalizam ultima.



publicat de adys59

4 comentarii:

  1. Ma bucur cind gasesc bloguri cu si despre macrameul romanesc.vad ca te pricepi si lucrezi frumos. Felicitari!Si eu mi-am propus sa arat lumii ce frumos este macrameul romanesc si ce minunatii se poate face cu aceasta tecnica indiferent la ce se foloseste...Am pus blogul tau printe preferate sper ca faci si tu la fel.Salutari din Suedia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru vizitza si apreciere.Sant si eu o pasionata a lucrului manual si tot navigand pe internet am observat ca sant putine postari cu poantlasul nostru ronanesc,mai ales despre tehnica,si m-am hotarat sa-l promovez, si pentru faptul ca ,din pacate la noi in Romania este din ce in ce tot mi putin apreciat.Sant la inceput si sper sa reusesc sa atrag cat mai mult interes.Ti-am gasit blogul si l-am pus binenteles si eu la preferate pentruca sant minunate si lucrurile tale si cred ca am de invatat de la tine.Iti transmit si eu salutari din Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am locuit in Romania si am admirat imediat mileuri din macrame. A fost prima oara ca am vazut asa ceva. Multumesc pentru explicatile atat de clare! Nunzia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru apreciere si vizita.Am sa revin si cu alte explicatii,inca sant la inceput si inca studiez cum sa imi pot dezvolta cat mai bine blogul
    Salutari din Romania si va mai astept in vizita.


    RăspundețiȘtergere